Saturday, July 7, 2007

På tiden - Premiär!!!















Jaa! Då var det dags. Premiär eller vad man nu ska kalla det, första gången jag bloggar i alla fall. Vilken bild jag fick fatt i sen. Ville bara påminna om att det nalkas SSM!!! ÄR NI REDO DÄR UTE - Beathalandare och alla ni andra som ska till SSM.
Vill också tacka min lilla Lottie som har gjort denna finna Bloggsida.Det är så här det ska se ut. Jag tror att det är många som läser den och hoppas ni fortsätter med det för nu har jag lagt mig i oxå. Vill med detta avsluta med min nya Hobby och lovar att komma tillbaka med nya inlägg framöver. Peter Pungrivaren.

2 comments:

Anonymous said...

Du visar i alla fall inte mig i de där kläderna...

Anonymous said...

Var inte orolig Mel D. Det är bara Beathalandets nya maskot! Jag ska visa dig hur du ska finta honom och sedan springa ifrån honom. Han har ingen chans att hinna ikapp för du har fyra ben och maskoten har bara tre. Det är lugnt!
Katelin.