Wednesday, July 1, 2009

Mera spår och mer spår igen i morgon kväll samma tid och samma plats














Idag har det varit såå himla kvavt.Longerade Bea och sedan red jag 40 minuter,funkade bra,börjar äntligen fatta det där med galopp.
Man får pass på ibland gör hon riktiga bocksprång men än så länge så har jag suttit kvar.

Jeanette,Caroline,Millan ,jag och Monika var och spårade.Puma gick ett imponerande spår.Caroline hadegått utett spår till Bessie ,funkade fint men man märkeratt hon blir osäkerdå hon inte får någon belöning efter vinkeln.Får träna på detta lite.Macho gick jag ett rakt motivationspår som Millan hade lagt och sedan etttill med treapporter som också funkade fint.

När jag kom hem så hade gubben lagat mexikansk lasagne
med sallad till och en kall öl.

Sedan träande vi lite skydd.Vi körde konkurrens med Hector,Hubbe och Macho.

I morgon tränar vi spår igen kl 19 oo på samma plats!!!

Och sist men inte minst bilen gick igenom besiktningen i Tidaholm.

1 comment:

Cia said...

Jag tar med med badkläder till er så kanske vi kan kasta oss i Vättern sen! Iallafall jag..